Hur bokar jag?
Du bokar enklast en resa genom att slutföra en bokning online här på sajten. Välj din resa, antal personer, fyll i personuppgifter på dig själv samt eventuella medresenärer när du fyller i bokningsformuläret. Du kan också skicka ett mejl med dina uppgifter alternativt ringa för att lägga en bokning. Vi föredrar dock bokningsfunktionen som finns på sajten så problem och fel kan undvikas. När vi har mottagit din bokning kontaktar vid dig och skickar ut en faktura för depositionen.

Vad betalar jag för?
Under varje resa finns en flik som heter ”Inkluderat”, här redogörs vad som ingår eller ej ingår i resan. I övrigt ska resan följa den redovisade resplanen. Vi försöker alltid att så nära som möjligt beskriva våra resor, dock förbehåller vi oss rätten att ändra eller justera i resplanen vid till exempel väderförhållanden, strejker, politisk oro, force majeure eller då annan fara eller säkerhetsrisk föreligger.

Hur betalar jag?
Vi erbjuder säker och krypterad betalning genom e-faktura via PayPal, som du kan betala med bankkort även om du inte har ett konto hos PayPal. Om du föredrar att göra en banköverföring går det också bra. Vår ekonomi sköts av Wa Management Co Ltd i Thailand.

Deposition
Alla resor och upplevelser omfattas av ett krav på deposition. Det är först när depositionen betalats som resan och bokningen är bekräftad. Som huvudregel är depositionen 30% av resans fulla pris, om inget annat anges. Depositionen ska betalas senast inom 7 dagar från att fakturan har kommit dig tillhanda, om inget annat anges på fakturan. Depositionen är en del av resans pris och ingen extra avgift. Depositionen dras av mot slutfakturan.

Avbokningar & Resevillkor
Vi följer SRF´s anvisningar när det gäller avbokningsvillkor. För att läsa hela resevillkoren, klicka här.

Priser
Priser som finns angivna på våra resor är per person i delat dubbelrum, alternativt rumsbeskrivning enligt resplanen, detta gäller till exempel vid övernattningar i så kallade homestays då man kan dela boende med en familj. Vid grupper på 5 personer och uppåt, sänd oss ett mail eller slå en signal. Vår intention är att alltid hålla priserna aktuella och uppdaterade. För resor som sträcker sig över storhelger och andra högtidliga perioder kontaktar vi er om ett eventuellt pristillägg innan vi skickar ut fakturan på depositionen. Ofta rör det sig om datum nära jul och nyår då väldigt många reser.

Personuppgiftslagen
Vi följer Svensk personuppgiftslag och lämnar inte ut personuppgifter till någon obehörig.